Möt rätt målgrupp på rätt plats

Vi arbetar med att erbjuda företag, kommuner, organisationer och andra en ökad affärsnytta i samband med Business Arena Stockholm. Det handlar om synlighet och närvaro inför, under och efter själva evenemanget. Partnererbjudandet finns i olika nivåer. 

Kontakta oss för att diskutera partnermöjligheter

Victor Karlsson
Sverigechef Fastighetsvarumärkena

victor.karlsson@bonniernews.se +46 (0)70-323 34 02

Jimmy B Lehtinen
Senior Content & Partnership Manager

jimmy.b.lehtinen@fastighetsnytt.se
+46 (0)72-589 07 02

Kristian Wallgren
Partnership Manager

kristian.wallgren@fastighetsnytt.se 
+46 (0)70-488 86 04

Jonas Hedqvist
Partnership Manager

jonas.hedqvist@fastighetsnytt.se  +46 (0)70-288 40 95

Fem goda skäl att ha monter, hub eller lounge

  1. Varumärkesbyggande – visa upp profilfastigheter, stadsutvecklingsprojekt och andra spjutspetsprojekt.   
  2. Affärsnytta – skapa nya kontakter för framtida affärer och samarbeten.   
  3. Employer Branding – attrahera framtida medarbetare och spetskompetens genom en stark förankring i branschen.   
  4. Utökat kontaktnät – er monter/lounge blir en naturlig plattform för att möta såväl nya som befintliga kontakter.   
  5. Trovärdighet – ökad trovärdighet som avsändare och en del av Nordens ledande mötesplats för aktörer på ledande befattning i fastighets- och samhällsbyggnadssektorn.