Martech 2025
Martech 2025
  • Hem
  • Program
    • Program
    • Talare
  • Deltagare
    • Deltagare
    • Pris
    • Vanliga frågor och svar
  • Partner
    • Partner
    • Mediakit
  • Boka biljett

Martech 2025

Talare

Sofie Askervall
Sofie Askervall
Global Marketing Director
Natural Cycles

COMMUNITY: Från data till samhällsnytta - viktigaste lärdomarna kring att bygga ett community med 4 miljoner användare

Marcus Åström
Marcus Åström
Head of Digital Experience
Scania

TRANSFORMATION: Från maskin till mjukvara – så bygger Scania digitala upplevelser med 130 års ingenjörskonst i ryggen

Björn Block
Björn Block
Chief Digital Officer
Inter IKEA Group

POSITIONERING: Teknik, data och nya affärsmöjligheter – lärdomarna från att bygga ett nytt affärsområde

Sara Karte
Sara Karte
Nordic Retail Media & Partnerships Director
Foodora

RETAIL MEDIA: Från check-in till check-out genom hyperpersonalisering

Fredrik McCarthy
Fredrik McCarthy
Director, Global MarTech, Automations & CRM
HBO Max & Discovery+

Från data till engagemang: automatisering och personalisering i global skala

Emma Storbacka
Emma Storbacka
CEO
Avaus

MARTECH TEAM: Behöver du verkligen fler specialister, eller är det dags att rekrytera din första agent?

Annette Tannerfeldt
Annette Tannerfeldt
vd
Swedma

MARTECH RAPPORTEN 2025: Så maxar du effekten av dina investeringar

Sebastian Wangerud
Sebastian Wangerud
CEO
Schmack

IMPLEMENTERING: Så tar du ledningen i den AI-drivna martech-revolutionen

Yasmine Winberg
Yasmine Winberg
moderator, chefredaktör
Resumé

Summering och avslutning

www.resume.se
Bonnier News AB
Gjörwellsgatan 30
112 60  Stockholm
Sverige

resume event logga
Hantering av personuppgifter och cookies.