
Målgrupp: Eventet riktar sig till dig som är beslutsfattare och arbetar med analys, data, marknadsföring, system, teknik och kundinsikter för att skapa en förbättrad kundupplevelse.
Lär dig hitta rätt bland verktyg, analys- och mätmetoder
Vilken data är viktig och användbar? Hur kan ditt företag arbeta mer effektivt med data och kundinsikter? De senaste årens explosion inom martech visar inga tecken på att sakta ner. Nya verktyg, AI, fler och bättre analys- och mätmetoder ger möjligheter. Men vilken väg ska du gå?
På Martech djupdyker vi på området och diskuterar hur företag kan arbeta med data utifrån ett kundperspektiv för att bli effektiva och konkurrenskraftiga. På scen diskuteras utmaningar och möjligheter att skapa tillväxt, optimera marknadsföringsinsatser och förbättra kundupplevelsen.
Välkommen till en heldag med tekniken, marknadsföringen och användarupplevelsen i fokus.
Välkommen att anmäla ditt intresse redan nu till Martech 2026!
Anmäl ditt intresse här till Martech 2026
Martech 2026 går av stapeln den 24 september. Lämna din intresseanmälan redan nu så får du ett förmånligt erbjudande på biljettpriset när vi startar försäljningen.
Vi vill veta vad du tycker! Var med och utforma Martech-rapporten 2025.
SWEDMA samlar branschens röster till den årliga Martech-rapporten. Var med och dela dina erfarenheter och tankar om hur marknadsföring och teknik utvecklas. Vilka teknologier tror du mest på? Vilka utmaningar ser du? Ditt bidrag är viktigt för att ge en bred och djup bild av martech-landskapet 2025. Rapporten presenteras på eventet den 25 september.
Dela dina insikter här: Martech report 2025
Programöversikt
Huvudpartner
Partner
Kontakta oss
För programfrågor kontakta Josefin Ekman |
|
För partnerskap kontakta Johannes Lindström |
|
För övriga frågor |