Talare

Niklas Bondesson
Ph.D. Stockholm University och partner
NoA / Stockholms universitet
CMO:s viktigaste pitch – så kopplar du kommunikationen till affärsvärdet

Jeanette Eliasson
Director of Nordic Marketing
Nordnet
Så har Nordnet skapat tillväxt på den nordiska finansmarknaden

Cecilia Forsberg
Director of Marketing & Brands
Telia Company
Kreativitet äter algoritmer till frukost

Ida Hult
Författare och framtidsetnolog
On the Other Side of the hill
Ärvda svar. Om en framtid bortom gamla sanningar, slitna ord och redan tänkta tankar

Filip Jägerlöv
Enterprise Account Executive Nordics
Papirfly
Reset. Rethink med fokus på Reach – Så skalar XXL smartare med ny strategi och rätt verktyg

Martin Kallur
Community Marketing & Impact Coordinator
Patagonia
Patagonia: Att skapa community genom engagemang, transparens och aktivism

Sofia Kocken
National Marketing Manager
Red Bull
Red Bulls framgångsrika marknadsföringsstrategi går bortom traditionell reklam

Erik Modig
forskare, Handelshögskolan Stockholm
Handelshögskolan i Stockholm
Tre oväntade färdigheter som framtidssäkrar marknadsavdelningen

Emilia Nygren
Head of Brand & Comms
Voxo Event
Från Las Vegas till Rigoletto – Voxo om hur AI och individualisering formar framtidens marknadsföring

James Perrott
SEO Director & Partner
Precis
Acquisition in the age of GenAI: When loyalty is built between algorithms

Kristoffer Stenqvist
Tidigare global marknadschef
Kry
Framtidens marknadsavdelning – från stödfunktion till tillväxtmotor
Ingen gillar vård – men alla vill må bra