Viktig information till dig som partner
Välkommen som partner till Morgondagens samhälle 2025!
Här har vi samlat all viktig information för er som partner, spara denna sida som bokmärke i din webbläsare så har du alltid informationen nära till hands.
Hittar du inte svar på dina frågor här nedan är du välkommen att höra av dig till oss på eventpartner@bonniernews.se
Samtliga personer som ska närvara på eventet behöver anmäla sig nedan. Dvs monterpersonal eller andra representanter från företaget. Detta är viktigt för att ni som är på plats ska få rätt matpreferenser och namnbricka.
- I ert partneravtal framgår hur många biljetter som ni har möjlighet att använda till era egna anställda samt eventuella gäster.
- Talare registreras på en separat anmälningslänk
- Vill ni köpa till extra biljetter, kontakta partneransvarig för konferensen. Vi fakturerar fullpris om fler än angivna biljetter anmäls.
Sista dagen för partnerregistering är 7 augusti
Rigg av monter påbörjas tidigast kl 09:30 på eventdagen och ska senast vara klart kl 11:30 innan deltagarna anländer.
Vi rekommenderar att ni bemannar monter under båda dagarna men främst då under pauserna och vid förtäring för att kunna mingla med deltagare. Se programmet här.
Registrering/Öppettider
- 09:30 registrering för partners och utställare öppnar
- 11:30 registrering för deltagare öppnar
- 12:00 frukostseminarium startar
Måltider
Partners erbjuds samma förtäring som deltagare
Viktigt att anmäla eventuella allergier eller specialkost senast 15 dagar innan eventdagen.
Utställningsytan
- Monteryta enligt överenskommelse, vänligen återkom om du saknar mått
- 1 st ståbord ingår
- Eluttag 240v/10amp
- Trådlöst internet finns tillgängligt till alla i lokalen, återkom om du behöver fast lina
- Eventuellt emballage ansvarar ni för att ta med och slänga
- Det finns ingen möjlighet att förvara större gods eller tomt emballage varken före eller under eventet. Efter eventet måste allt monteras ned och allt gods och emballage medtas
- Lunch, fika och mingel serveras i utställarytan
Inrigg/monterbygge
- Montering av material kan påbörjas tidigast på eventdagen, den 26 augusti från kl. 09:30
- Allt material i er utställaryta måste vara uppmonterat och klart senast kl. 11:30 då registreringen startar och deltagarna anländer
- Kontakta oss vid större monterbygge för att eventuellt få mer tid att bygga er monter
Nedmontering
- Sker efter konferensens avslut och ej under pågående paus eller programpunkt då det kan störa deltagarna och talaren på scen.
- Stäm av med er kontaktperson om ni behöver lämna tidigare
Buda material till lokalen
- Det är ni som kund som beställer bud till och från lokalen, märker upp leveranser med adresslappar och ser till att godset är packat på rätt sätt.
- Leverans av monterutrustning/utställningsmaterial kan tidigast ske dagen innan konferensen till lokalens budmottagning/lastkaj.
Buda material från lokalen
- Efter avslutad konferens ansvarar ni för att märka alla kollin med retursedel och beställa returbud från lokalen.
- Bud skickas från lastkajen dagen efter konferensen, ni ansvarar för att beställa bud från lokalen.
- Meddela konferenspersonalen när budet är beställt, datum & tid för upphämtning.
Ska ni buda material dagen innan till lokalen uppge följande uppgifter;
- Munchenbryggeriet Event & konferens
- Söder Mälarstrand 53
- Lager 53:an /Mälarsalen
- 118 25 Stockholm"
- ATT: Jonas Hardeberg,
- Morgondagens Samhälle 26+27 aug 2025
- Ert företagsnamn samt antal kollin
Ska ni buda material samma dag till lokalen uppge följande uppgifter;
- Munchenbryggeriet Event & konferens
- Söder Mälarstrand 29
- Mälarsalen , våning 1
- 118 25 Stockholm"
- ATT: Jonas Hardeberg,
- Morgondagens Samhälle 26+27 aug 2025
- Ert företagsnamn samt antal kollin
- Som partner har du möjlighet att i dina kanaler sprida information om att ni deltar på eventet
- Länkat är ett kit med ett antal bilder som får lov att användas fritt på exempelvis hemsidor, sociala medier och liknande.
Uthyrning av skärm
- För en kostnad på 6000 kr ex. moms, kan ni som partner beställa en skärm (55 tum) via oss genom att kontakta eventpartner@bonniernews.se. I kostnaden ingår även stativ, HDMI-kabel (ej USB), transport, installering samt upp- och nedmontering.
- Mediaspelare/dator ingår ej men går att boka för en extra kostnad.
Filmning av scentid
- För en kostnad på 26 900 kr ex. moms kan ni som partner beställa inspelning av er scentid. Vi säkerställer fotograf. Scenframträdandet filmas med en stationär kamera i helkroppsformat
- Vi redigerar materialet till önskad längd
- Vi lägger på enklare grafik såsom namnskyltar och startplatta
- Bokas senast 1 månad innan eventet
- Är du intresserad av att filma er partnerpunkt eller har frågor, skicka din förfrågan till eventpartner@bonniernews.se
Inom en vecka efter konferensen kommer talarnas presentationer laddas upp här
Vid frågor, tveka inte att höra av dig till oss på eventpartner@bonniernews.se