
Spännande diskussioner väntar dig som kommer på B2B MARKETING på Grand Hôtel Stockholm den 19 mars. Under dagens olika programpunkter får du de senaste trenderna, casen och tipsen från några av Sveriges främsta experter som delar med sig av sina erfarenheter och strategier.
Vilka är 2026 års trender och möjligheter? Ta del av lärdomar och strategier.
B2B MARKETING samlar experter och marknadschefer från ledande varumärken för att diskutera hur du navigerar i osäkra tider. Vad du ska prioritera och hur du mäter effekterna av marknadsföring. Och hur produkt, sälj och marknad kan samarbeta på bästa sätt.
Som deltagare får du ta del av de senaste trenderna, bästa casen och tipsen från bolagen som leder utvecklingen. På scen medverkar ledande B2B-experter som delar med sig av sina erfarenheter och bästa strategier.
Målgrupp: Eventet vänder sig till dig som är beslutsfattare inom marknadsföring och försäljning på ett B2B-företag.
Talare
Du som deltagare får kunskap om
Hur världens största bolag köper
Exklusiva marknadsföringsinsikter – lär dig hur framgångsrika företag tänker, prioriterar och väljer leverantörer.
AI & next-gen tech: från hype till resultat
Konkreta exempel på hur moderna B2B-team använder AI och ny teknik för att skala smartare, kapa kostnader och öka precisionen i marknadsföringen.
Beteendepsykologi som driver komplexa B2B-beslut
Förstå de dolda psykologiska mekanismerna bakom hur bolag fattar beslut och köper.
De globala krafter som formar framtidens B2B-marknad
Beteendepsykologi som driver komplexa B2B-beslut.
CMO-verktygen som bevisar marknadsföringens effekt och värde
Så kan marknadschefer mäta, styra och kommunicera effekten av sina insatser – och knyta marknadsföring direkt till investering och affärsresultat.
Skarpa case från snabbväxande B2B-bolag
Praktiska lärdomar, misstag och marknadsföringsstrategier från företag som expanderar på nya, tuffa och snabbföränderliga marknader.
Nya makroekonomiska läget: möjligheter för svenska bolag
Ekonomiska krafter som formar morgondagens spelplan – och hur ditt företag kan påverkas och kan navigera.
Program
"Ett av få event som verkligen går in på marknadsföringens effekt inom B2B och hur det driver försäljning. Andra event inom området handlar bara om sälj, men vi behöver förstå orsakerna, effekten och vad som driver värde."
"Inspiration och utveckling. Väldigt trevligt och bra event där alla talare delade sina viktigaste insikter. Tack! Vi ses nästa år."
Huvudpartner
Samarbetspartner
Kontakta oss
För programfrågor kontakta Josefin Ekman |
|
För partnerskap kontakta Johannes Lindström |
|
För övriga frågor |












